2020. március 23., hétfő

lehangoló...

Amióta megy ez a vírus mizéria kicsit vissza fogtam magam de muszáj kimozdulnom ha nem is megyek be a városba azért sétálni itt a budai hegyek lábánál lehet. Nincs itt senki még a futok sem futnak kocsi is alig van, így volt ez szombaton is és amikor jöttem hazafele elmentem arra ahol laktam. Már tavaly is láttam a buszból, hogy valami nem stimmel de ami most fogadott az lehangoló volt.
A képek beszéljenek helyettem... ez kb másfél éve így van...










hogy milyen volt sajnos nem sok képem maradt fent mert volt 1 rossz törlésem és odavesztek a képek de egy párat megtaláltam, az utca felőli részen végig spirea volt hófehér volt mindég, mindenki csodálta tavasszal...





5 megjegyzés:

  1. szívszorító, főleg annak aki szereti a növényeket, természetesen másnak is

    VálaszTörlés
  2. Ez borzasztó! Milyen rossz lehetett ezt látni. Én emlékszem mennyire szép volt nálad mindig, ahogy most is az.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! a szívem elfacsarodott amikor megláttam :(

      Törlés