2020. április 23., csütörtök

a tavasz nem maradt el :)

Nem vagyok a szavak embere már írtam 1x de ami itt megy Mo. az nekem is túl sok. Mivel nem járok sehova így nincs is miről írjak.
Csak olyanokért megyek le amik fontosak. Azért kimozdulók de semmi nem történik. Azért a kertet nem hanyagolom és ez az egyetlen dolog amit csinálok. Megvártam amíg majdnem minden virágba borult és csináltam képeket.
Csak ismételni tudom magam így nem sokat teszek ide hisz minden évben ugyan azokat tudom megosztani.
A tesóm hozott büdöskét ami a kedvencem ...


mint minden évben most is ültettem a bejárat elé...


meg magamnak is...


ez most fog levirágozni...





a fásszárú peonia most van virágja teljébe...





a Hortenziákról most nem tudok beszélni mert úgy néz ki, hogy elfagytak mivel februárba megindult a levél képződés a meleg miatt és utána jött egy fagy amitől sok levél elfagyott pont ott ahol a virágoknak  kéne nyílni... :(  majd később látom mi maradt meg, a spirea még csak most kezd nyiladozni meg az orgona is de sok minden már levirágzott viszont a labdarózsa kezd most virágozni...




egy kis élet...





1 megjegyzés: