2020. március 18., szerda

Nem unatkozom :)

Avval kezdtem, hogy levegőztettem a füvet mert akinek kellett volna az nem csinálta. Mivel kicsi a füves rész ezért manuálisan csináltam. Nem nagy ördöngösség és felért egy kis testmozgással :)
Persze utána gereblyézés amit szintén nem nekem kell csinálni de hát nem csinálják.



a dézsás Hortenziákat is rendbe raktam...



a hátsó rész is kész, kipucolva...




fásszárú peonia  5-5 bimbóval mind a 2 tőn...



van 2 őszapóm :)


és még ez is,  nekem kellet megpucolnom az ajtó üvegét meg feltakarítanom az előteret mert a takarítónő nem csinál semmit...az ablakot karácsonykor tisztítottam meg  és tavaly nyáron csináltam egy takarítást szintén...ha én nem csinálom akkor megenne a kosz...nem az én dolgom ez sem...

a szőnyeg alatt felsikáltam mert redvás kosz volt alatta, a szőnyeget úgy ahogy tudtam megcsináltam mert valaki sáros lábbal rálépet és 2 hétig ott volt a nyoma de a takarítónő leszarta...a szemetest kimostam mert ha ki is ürítik de nem mossák ki...



nem esett le a karikagyűrűm...


így takarítanak ez több mint 1 hónapja így van...


és a terasz takarítás sem maradt el a rácsmosást utálom :) bútor lemosás és amikor kész lett még az ablakokat is megpucoltam...






1 megjegyzés: