2019. december 5., csütörtök

Ikea Ektorp 2sz.kanapé húzat...

Ma is volt program... fáztam is rendesen :( Szóval az úgy volt, hogy amikor megvettem 6 évvel ezelőtt a bútorokat azért előtte nézelődtem és véleményeket is olvasgattam különösen az Ektorp kanapé húzat után, hogy ki hogy mosta, vasalta stb.Sokan mondták csak akkor szabad megvenni ha kitudom vasalni mert ezt lehetetlen. Akinek családja van annak 1évben legalább 3x ki kell mosni. Mivel én egyedül lakom nekem nem koszolja senki tehát nem is kell kimosnom legalább is nem sűrűn. Eltelt 6 év és most jött el a tisztítás ideje de nekem ez nem fér bele a mosógépbe de ha ki is mosnám nem tudnám kivasalni.

itt a példa...képek  googléról...


így néznek ki a mosás után de látta ettől durvábbat is... és pont ezt nem akartam és úgy döntöttem eladom a huzatot és a különbözetet kipótolom  és veszek egy újat ami megint csak ki fog tartani 6évig vagy tovább...tegnap le is ütötték a vaterán így ma elhoztam az ujjat...

hófehér :) imádom...





ez is hozzátartozik a karácsonyomhoz :)

1 megjegyzés: