2019. december 3., kedd

festegetés...

Mivel leesett a hó és ráfagyott a járdákra és senki nem pucolja le ezért nem mentem sehova ill. vissza fordultam mert nem akartam hanyatt esni meg kéz/lábtörést szenvedni ezért kihasználtam a lehetőséget és ma lefestettem a fürdőszoba ajtaját kívül belül kerettel együtt 1x de még át kell festeni. Sokkal szebben festettem le mint aki előttem le gányálta... Tegnap a bejárati ajtót csináltam meg és ma reggel még 1x átfestettem, még hátravan a háló ajtaja is és kész is vagyok. Olyan szarmelót csináltak és ahogy kezdett kicsit elszíneződni televolt hibákkal.
Így, hogy 1x festettem le már látszik is a különbség...



3 megjegyzés:

  1. Csodálom a mindenben megnyilvánuló elszántságodat, kitartásodat. Nagyon szép munkát végeztél itt a festésben is, épp úgy, mint a terasz kialakításakor, vagy a lakásbelsőid elkészítésekor.

    VálaszTörlés