2019. december 8., vasárnap

közösségi karácsony...

6éve lakók itt de még 1x sem volt karácsonyi buli sőt a 15év alatt 1x sem. 2 éve költözött ide egy házaspár és tavaly tartott egy bulit a lakásán ami állítólag nagyon jól sikerült ezért meghirdette az egész lakóparkra (4 épület) és meghívott mindenkit a lobbiba tartandó karácsonyi bulira. Már készítettem is az asztalközepet maradék karácsonyi díszekből. Örültem, hogy végre alakul valami. 58 lakás van ha a fele eljön az is egy jó pont. Kb. 35 voltunk és jól éreztük magunkat. Én már fél4kor lent voltam a fát díszíteni. Nem nagy fa de még is van valami. 11óráig buliztunk :)

reggel 8óra... felterítettem és pár széket kiraktam...





nem nagy fa de ez pont elég...



a hangulat...


a kaja aminek a fele még nem is volt az asztalon mert folyton töltögetni kellet ahogy ürültek a tálak...





én ezzel készültem ami pillanatok alatt elfogyott :)



3 megjegyzés:

  1. nagyon jó hogy vannak ilyen szomszédok, nagy kincs

    VálaszTörlés
  2. A képek alapján úgy érzem, hogy elindult a lakóparkotokban egy ígéretes, a lakókat összekovácsoló folyamat, ami hosszú évekig elkísérhet benneteket. Szép lett a díszítés, a vendégváró tálak pedig szintén azt a benyomást keltik bennem, hogy tisztelik és szeretik egymást a lakók. (Lehet, hogy jövőre már a kertészkedésbe is nagyobb kedvvel vetik be magukat ez után a jó hangulatú együttlét után:)))

    VálaszTörlés