2024. augusztus 9., péntek

a mosógép :(

Sajnos nálam is elromlik valami ill. a mosógépem folyik csak tudnám mitől. Még szerdán felhívtam a márkaszervízt felvették az adataimat és mondták majd a szerelő jelentkezik. Eddig nem jelentkezett. Megpróbáltam egy másikat ott is felvették az adataim és péntek 13 után várható. Felhívott a hapsi, hogy nem tud jönni pénteken és hétfőn is csak akkor ha már megkapta a cím listát akkor feltud hívni és megmondani mikor jönne. Köszi nem kérem. 
Ma végre találtam egy szerelőt aki szombaton és vasárnap is dolgozik. A többi vagy nem dolgozik vagy épp szabadságon van vagy jövő hétre van időpont. Most nem írnám le, hogy ki mit mondott meg hogyan is állt hozzá a dolgokhoz de azt látom, hogy nem akarnak dolgozni az emberek. Szerda óta 16 emberrel beszéltem abból 1 aki dolgozni akar és amikor bejelentkeztem és mondta, hogy holnap jön akkor rákérdeztem, hogy biztos, hogy holnap mert szombat van, igen biztos mivel én szombat vasárnap is dolgozom. Holnap 2 után valamikor :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése