2022. március 31., csütörtök

Tavasz...

Nem történik semmi csak ismételni tudom magam. Tavasz van ezért nálam is virágzik majdnem minden legalább is körülöttem. Megcsináltam a terasz, ültettem, a füvet kultiváltam locsoltam mert szárazság van és már tudok kint is főzni. Ahogy elmúlt a karácsony úgy változtak a dézsába a növények
Még ősszel kiástam a bejárat előtt a növényeket és eltettem egy ládába majd mikor már jó idő lett a kertészekkel kiásattam a kavicsos földet és új föld lett téve a helyére meg 1m kisebbre vetettem, hagytam állni, hogy tömörödjön majd a maradékot 1hét után rátöltöttem és letapostam és megint vártam 1 hetet, hogy vissza ültessem a kiásott növényeket meg pótoltam azt ami már nem kelt életre...
Terasz lemosva kipakolva...
És amik virágoznak vagy inkább kezdenek...
A hortenziák sehol sem tartanak azokat majd később preferálom...

3 megjegyzés: