2022. február 10., csütörtök

vagyok...

Nem tűntem el de nem sok minden történik azon kívül, hogy a nemszeretem munkákat ilyenkor szoktam csinálni mint a konyhaszekrény teljes kipakolása és kimosása, ezt minden évben ilyenkor szoktam csinálni. Van még meló mert most jön a gardrób és az irodám ami tele van pocokkal. Amit viszont nagyon megakartam oldani az a teraszon levő kisegítőasztal mivel tavaly ráfolyt a vasgálicos víz amire nem figyeltem oda és nem is tudtam lesikálni utólag. Arra gondoltam leszedem és elviszem egy asztaloshoz de közben arra is gondoltam mi lenne ha megfordítanám. Ezt tegnap délután meg is történt mivel jó idő volt kihasználtam. A tetején lévő lyukakat folyékony fagittel fogom kitömni és kicsit átcsiszolom a tejét és lekenem az ikeás kenceficével.
A lobbiba csináltam egy kis dekoráciot meg a kaspókba is...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése