2020. január 3., péntek

illatosító2...

Ez is illatosító csak másként. A húgom kapott egy autó illatosítót és utána jártam, hogy hol lehet kapni hozzá illatot ha az illata elmegy mert 3 hónap a garanciája az illatra. Ahol vették oda írtam és rákérdeztem, hogy kapható e hozzá pótillat mivel 12 fajta létezik. Közölték, hogy nem tartanak tartozékokat. Kérdem én, hogy lehet úgy árulni valamit, hogy nem kapható hozzá "alkatrész"? és ha elmegy az illata akkor dobhatom el 4790ft-ért? és vegyek ujjat? Lehet kapni csak ez a cég úgy árulja a portékáit, hogy valamit vesznek és ha kell valami hozz máshol kell meg venni de az már nem írják, hogy hol sőt a megrendelésnél nincs oda írva, hogy tartozékokat nem árulnak, akkor mi az üzlet ebbe? Nem írnám ki a cég nevét csak annyit zöld a reklám figurája és idegesítő :)
Egyébként egy Olasz cég tervezte és tényleg nagyon diszkrét.





ez az én tapasztalataim az idei karácsonykor persze több is van de hát írhatnám egész évben a sok sok hiányosságot...biztos lesz még erről bejegyzés...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése