2020. január 1., szerda

illatosító...

Remélem jól teltek az ünnepek és jókat ettetek és lesz mit ledolgozni :)
Az első bejegyzésem eléggé elkeserítő és azóta is fúrja az oldalam de mivel ez egy ajándék lett volna...volna de nem így lett.
A tesóm imádja a levendula illatosítót de amit ő szeret azt kivonták a forgalomból és ígértek helyette másikat karácsonyra. Vártam is vele és meg is érkezett a boltokba, mentem is és meg is lehetett szagolni. Mit mondjak semmi köze nem volt a levendulához mivel a levendula olajesszenciát keverték az édes naranccsal, bergamottal, mandarinnal és gerániummal. Így elvesztette azt az illatot amit megszoktunk. Mondhatnám inkább szaga volt mint illata. ( nekem büdös volt)

a céget kitakartam nehogy meg büntessenek hitelrontás miatt...


a másik ami szúrta a szemem az a 10cm magas üveg amit ajánlanak hozzá, hogy abba tegyük bele a illatosítót
nem jár hozzá az illat csak egy üres üveg... a doboza elég nagy ahhoz, beleférjen az illatosító...7650ft ez a kis üveg amihez +4800ft a parfüm...


nem azt mondom nem szép a kis üveg de tehettek volna így elsőre egy parfümöt is bele 7650ft ért...
persze mindenki annyiért árulja a portékáját amennyiért meg veszik
mindenki eldöntheti, hogy megveszi a kis diffúzert vagy csak anélkül használja hisz a pálcikák a parfümhőz vannak...

viszont a másik tesóm talált a régiből elfekvőt gyorsan meg is vette mind a 4... érdemes volt várni bár én kérdeztem meg e tudja nézni van e valahol valamelyik boltba de nem foglalkozott velem, mindenre azt mondta nincs...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése