2019. augusztus 15., csütörtök

nem a kedvenc könyvem...

Talán úgy kezdeném, hogy borzalmas volt, hogy miről is beszélek? egy könyvről.
Azt szokták mondani, hogy nem a könyv a borzalmas hanem, hogy nem jól olvasom. Párkönyvet már kiolvastam az életemben és borzalmasat is olvastam de ez túltett mindenen.
Kedvenc írónőm könyvéről beszélek Kate Morton Az órásmester lánya

Alig tudtam elolvasni és nem is értettem az egészet. Az első 50 oldal unalmas volt a 90. oldalon éreztem na most elindul valami de átváltott a könyv és tök másról szólt aztán megint másról.
Unalmas és érthetetlen meg volt benne egy szellem....no komment...
A végét sem értettem nem tudtam felvenni a fonalat egyik hülyeség követte a másikat, hol itt hol ott voltam...
Azért lenne pár kérdésem az írónőtől:
Lucy miért nem nyitotta ki a rejtekajtót amikor elcsitultak a dolgok
Lily miért nem dörömbölt, hogy engedjék ki mivel ott laktak sokan
Lucy miért dobta a követ a folyóba hisz Ö örökölte a házat és mondhatta, hogy ott találta
Nem értettem, hogy Tipnek mi volt a szerepe
Kit temettek el a kis koporsóba ( ill. tudom) hisz nem írta le a szerző kinek is a csontozatát találta meg Lily
Semmi kézzelfogható dolog nem került elő  Pl. egy napló vagy egy levelezés ahhoz, hogy kialakuljon egy történet csak úgy jött a levegőből meg egy fotóból azon kívül nem volt semmi
És ami idegesítő volt az ház szelleme
Ennek se eleje se vége nem volt, közte meg nagy unalom. Nem tudtam rajta izgulni nem ragadott magával nem vitt előre a cselekmény.
Július 7én vettem és csak mostanra tudtam kiolvasni. Este talán 2-3 oldalakat tudtam olvasni talán többet de állandóan elaludtam ennyire volt izgalmas :)
Tegnap még gyorsan belefogtam egy másik könyvbe, hogy ne is emlékezzek rá.

Az írónő többi könyvét ajánlom főleg az Elveszett kert és a Felszáll a köd, ezeket olvastam legelőször és még 3 utána de ezt a mostanit senkinek nem ajánlom de ha valaki elakarja olvasni nyugodtan elolvashatja és mesélje el miről is szólt.
2 évet vártam az új könyvre és az írónő fész oldalán a kommentekből az derült ki, hogy nagyon jó sőt volt olyan aki azt írta eddig ez a legjobb könyve... KINEK?????
Sajnálom :(



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése