2019. augusztus 7., szerda

a vincs...

Mindenre gondoltam, csak arra nem,hogy történni fog valami ilyen gyorsan. Mondanom sem kell a vincseszterem megadja magát 4év után.
Még szerencse, hogy kilehetett menteni a képeket meg a doksikat a többi pótolható.
Mivel van egy tartalékgépem azt állítottam a helyére ugyan is nekem rá van kötve egy nagy moncsi, klavi, hang, gondoltam ezen is műxik :) hát nem ill ezt láttam :)


így maradt a kis monitor  amit alig láttam és ott görnyedtem...tele kábelekkel és háttérnek a monitor :)


mivel alacsony volt tettem alá magasítót, hogy legalább szemmagasságba legyen :) persze ott röhögtem magamnak :)


ma elmentem venni egy kábelt így működik is a nagy moncsi :) minden rendbe, majd ha kész a másik gép vissza cserélem mert azon win7 van ez meg win10 ami nekem nem jön be...

és, hogy tetézem a dolgokat ma állványoztak itt a bejáratnál...javítás volt...


és itt is tataroznak mert még nem volt elég tavaly óta de hál isten nem nálam állították fel...


szóval zajlik az élet :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése