2011. november 1., kedd

írka firka...

Ma nem hoztam semmit mert időnként kéne pihentetni az oldalt viszont írni azt lehet:) Kicsit rámfért a blogg olvasás mert el voltam maradva és visszamenöleg is nézegettem és ha tudtam kommenteltem vagy épp lájkoltam. Szeretem ha valakinek van fb-ja és kivan téve az oldalára mert ha nem is ír a blogra de legalább az fb-én meg található. Sajnálom azokat akik eltűntek a blogról mert fb-nak, pedig a blogjuknak a nézettsége elég jó volt viszont most vissza esett. Sok sok cikket olvasok a  magyar bloggolok között ha nem is kommentelem de elmaradásom igen kevés. Akiket felvettem a listámra azokat napi szinten látogatom ha írnak, akikhez csak úgy feliratkoztam azokat akkor nézem meg ha írnak kommentet és rögtön rá is kattintok, hát ez így megy nálam. :) remélem nem baj:) Szeretem a jó hosszú bejegyzéseket mert abból sok mindent kitudok hámozni, viszont az elvont dolgokat kerülöm mert lehervasztanak. Az élet szép és csak a jót kell meglátni és a szomorú dolgokat elkerülni. Részemről már csak a vidám dolgokkal foglalkozom és próbálok olyanokat a blogra feltenni amitől másoknak is jobb kedve lessz tőle. A szomorú dolgokat megtartom magamnak és nem adom tovább inkább én is továbblépek. Sok szép dolog van az interneten amivel inkább foglalkozom mint mások bajával,  együtt örülök mások örömének. Csak egyszer élünk:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése