2011. november 2., szerda

17fok meleg...

Annyira gyönyörű idő volt tegnap,hogy muszáj volt kimennem a hegyoldalba és kicsit fotózni mert ezt nem lehetett kihagyni:) Reggel gyorsan összerántottam a kertet levágtam a nádat víztelenítettem a kerti csapot és a hortenziát bebugyoláltam mert dézsába van és már öltöztem is és irány a természet:)......persze,hogy vittem a gépet:) viszont az erdőbe nem mertem bemenni egyedül:)










Azért még vannak virágok itt ott mivel ennyire jó az idő



És nyílik a kaktuszom is:)



6 megjegyzés:

  1. :-) Hát igen, ezek voltak a bónus napok. Itt sopronban ma már nincs ilyen szép idő, de eddig mi sem panaszkodhattunk. Köszi a blognál felajánlott segítségedet. egyenlőre azt hiszem, hogy amit nagyon akartam az sikerült. aztán majd a következő lépésnél, lehet, hogy kérek egy kis segítséget. MOst otthon kellene ténykednem, mert karácsony előtt szeretnék pár dolgot feltenni a boltomba. Alakulnak a dolgaim, csak idő hiányában lassan.
    A képek csodásak voltak, köszi.

    VálaszTörlés
  2. Éva, segítséget szeretnék kérni!
    Hogyan, mibe bugyoláltad a dézsában lévő hortenziádat? egész télen kint marad majd így? kell néha öntözni?
    nekem is van egy, amit idén vettem, elmaradt a kiültetése, és szeretném egy jókora edényben átteleltetni, azért kérdezősködöm:)
    nagyon köszi:)

    VálaszTörlés
  3. Szia Lillacska! ha eddig nem ültetted ki és át egy nagyobba akkor már netedd.
    Elöször is tedd igy egy nagy dézsába csrepestül és béleldki jo sok falevéllel de elötte a az aljára is tegyél aztán csinálj hungarocellböl körbe ruhát és kösd körbe,
    Aztán ha lehullik a levele ne vágd még vissza hanem majd takardbe sok sok levvéllel és fenyöágat is tégy rá hogy a levelet ne fujja el a szél és tedd szélvédett helyre, így áttelel
    Majd márciusba vagy áprilisba amikor nincsennek már fagyok kilehet bontani és a rügyekfelett megmetszeni így lessz sok virágja.
    Locsolni nem kell mert a párásság elég nedvet ad és a hó ugy is belepi és olvadásnál kap nedvességet
    Ha kiülteted tavasszal akkor savanyú földet kedveli és napra ne ültesd de a fényt szereti
    Max 1 órát sütheti a felkelö vagy a lemenö nap külömben elkokad és egyidö útán már nem tudod visszahozni.

    VálaszTörlés
  4. köszönöm szépen, csinálom:)

    VálaszTörlés
  5. Csodásak a fotóid! Sokan nem szeretik az őszt, mert csak a lehulló leveleket és a ködöt látják benne...csak az elmúlásra asszociálnak. Én szeretem ezt a furcsa kettősséget: az elmúlás során a fantasztikus, élénk színkavalkádtól abszolút Élet érzésem van. Meghal és mégis annyira ÉL....sztem csodás!
    Ugyanilyen színű karácsonyi kaktuszom van-és egy deka virág sincs rajta! :( De a Tied nagyon szép! :)
    Kellemes hétvégét!

    VálaszTörlés
  6. Még csak most nyiltki az összes és még jön,amikor átültettem akkor 2 évig nem hozott virágot már majdnem kihajitottam amikor észrevettem hogy bimbok vannak rajta,majd ha mind kinyilt teszek fel képet
    Ősz...a legszebb évszak se meleg se hideg és imádok a falaveleken mászkálni,rugdosni magamelött de amikor ráesik az esö igen csak veszélyes mert csuszik.

    VálaszTörlés