2024. október 16., szerda

Rekkenő nyár...

Sziasztok! 
Kicsit össze foglalom a 2024-es évet. 
Amiért nem posztolok az azért van mert nem történik semmi. Ugyan azt csinálom mit évekkel ezelőtt amit már jó párszor le írtam ezért nem is untatlak benneteket. Minden tavasszal lemosom a teraszt/rácsokat, lemosom a bútorokat, felhúzom a kerti párnákat, rakok fel új terítőt, kipucolom a szekrényeket, felsikálom a teraszkövet, rendbe teszem a virágokat. 
Ezt már sokszor leírtam és csináltam képeket is ezért ezt a nyarat kihagytam :) de ha volt új a nap alatt azt posztoltam. Ezért sokkal kevesebbet írogatok mert unalmas lehet olvasni. 
A 2024-es év nem igazán volt hu de nagyon jó ezért örülök, hogy a vége fele járunk. 
A virágokat sajnos megviselte a forróság ami árnyékba is kókadoztak szinte perzselődtek és még azok is akinek bírnia kell a napot. Sok növény olyan nagyra nőtt, hogy Én ezt már nem tudom kezelni és elég árnyék sincs ezért megválok a 3 legnagyobbtól amik már levirágoztak és készülnek a télre. Most kéne kiásni de nincs hova de ha valakinek kell az árat megbeszélhetjük. 
Teszek ide képet amikor még virágoztak.
Kerti hortenzia aminek sajnos nem tudom a nevét illetve tudtam de elfelejtettem, tavaly ősszel vissza lett vágva kicsit mert nekem már nagy volt és az idén nem sok virág volt rajta, ez 15ezer


Tányéros kerti hortenzia 15ezer


Ő Vanille Fraise bugás hortenzia 10ezer

 
A hortenziák 5 és 8 évesek  és mindig cserépben voltak de a tányéros 16 éves 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése