2023. október 23., hétfő

A téliszalámi története nálam...

Ennyire csökkentették a csomagoló anyagot nem beszélve undorítóan zsíros, 7dkg van benne és rohadt drága, ehetetlen, ezt 3 hónapja vettem és amikor kinyitottam csucsogot a zsír alatta. Kitettem szalvétára és a tetejére is tette úgy nyomogattam ki belőle, gusztustalan volt. Hol van már a jó régi szalámi amikor kenyérnékül is lehetett enni. A 7dkg-ból legalább másfél deka zsír van ennyivel nehezebb. A 20 szeletből 16 lett aztán 14 és amit kinyitottam abban már csak 12 volt. A csomagolás pedig nagyobb, hát én levágtam a felesleget. 

Ezt nevezik átverésnek...



1 megjegyzés:

  1. Én kb. két hete vettem az Aldiban egy 30 dkg-os rudat, mert nagyon jól le volt árazva. Pont ma este vágtam le belőle pár szeletet és az hozta a régi, gyerekkoromban kapható ízét. A csomagolt meg sem közelíti.

    VálaszTörlés