2023. augusztus 28., hétfő

Korai juhar...

A teraszom előtt van egy korai juharfa és amikor ide költöztem picit meg volt dőlve amit szóvá is tettem az akkori kertésznek aki azt mondta már meg vette hozzá az anyagoz, hogy ki támassza. Azóta eltelt 10év és sajnos egyre jobban dől és hogy tehermentesítsem tavaly levágtam 2 ágat. Arra gondoltam veszek egy csemetét ugyan ilyet és írtam egy kertészetnek akitől meg kérdeztem, hogy melyik fajtám van. Elküldtem egy kertészetbe a fa fotóját, csináltam a levélzetről és a magjáról is képet meg találtam olyan fotót ahol tavasszal nyílik a virágja. Vissza is írtak, hogy ha a fát náluk vásároltam akkor benne vagyok a listájukba és meg tudják nézni, hogy melyik fajta. Mivel nem írtam, azt, hogy náluk vette de újból elküldtem a termését, levelét virágját, hogy nem kaptam választ a kérdésemre, azóta se... Kiderült, ha nem náluk vásároltam a fát akkor csak pénzért adnak felvilágosítást. Nem én vagyok az első aki ezt megtapasztalta. Mivel a lakópark kb 19éves és akkor lett ültetve és persze nem náluk lett véve. Nem írnám ide a kertész nevét mert még feljelent hitelrontásért ezért meg kérdeztem egy másik kertészetet ez ügyben aki szívélyesen válaszoltak és még olcsóbbak is.


1 megjegyzés:

  1. Köszönöm a lelkesedésedet és az energiádat, amivel ezt a blogot írod

    VálaszTörlés