2022. január 3., hétfő

Egy kis összefoglaló!

Az idén nem posztoltam a karácsonyt mert csak ugyan azokat tudnám mutatni hisz 3 éve ugyan az a felállás nálam így nem ismételném magam. 

Tudjátok, hogy imádok fotózni pláne karácsonykor de az idén az is elmaradt és nem véletlen. 

Az idei felhozatal egyenlő a nullával. 

Obi az amelyik felkészült de 60%-ban tavalyi készlettel és tavaly előtti leértékelt árú is volt. Ami a Butlersnél 3200ft azt 250ft-ért vettem és nem is egy dolgot. 

A Butlersnél 90%-ban tavalyi készlet volt amit a leértékelésnél sem tudtak eladni tavaly, nem volt semmilyen hangulata a boltoknak és a Mammutban borzalmas állapotok uralkodtak, látszik, hogy a jobb eladok mind elmentek ja és a kosz van, nincs takarítva. 

A Praktiker sajnos lemaradt nem vettek új árút ott is a tavalyi árukészlet volt sőt a tavalyi leértéket árú is kint volt. Tavaly és tavalyelőtt ez volt a legszebb karácsonyi kirakodás még videót is csináltam róla, az idei egy hányás volt. 

A Mammut1 földszintjén a papírbolt is elmarad a tavalyihoz képest és ott is voltak megmaradt áruk tavalyról de újdonságot sem láttam. 

A Múller sajnos lemaradt a karácsonyi díszekről üresek voltak a polcok de nem csak a karácsonyi nem jött meg hanem nagyon sok minden. 

A Kika (XXLutz) nál is elmarad az a színvonal amit megszoktam, amióta átvette a Lutz azóta már nem az amiért oda jártam sőt a kajálda sem  tetszik, azt hogy nem magam választom meg az ételt, nem tetszik, hogy kiszolgálás van.

Ez betudható talán a járványnak de szerintem ehhez nem sok köze van. Elmaradtak a boltok is ami viszont nagyon dübörgött azok a barkácsboltok voltak az első hullámnál mindenki felújított, vásároltak mint ha nem lenne holnap. Az idei év is jól ment nekik. 

Magam részészéről csak virágokat vettem meg könyveket. Hát ennyi volt a 2021 év.

  Boldog új évet!

 

5 megjegyzés:

  1. Nekem nem hiányzott ú dekor, a boltokat is hanyagoltam. _Teljesen egyszerű, natúr volt itthon a karácsonyi szépítés. Az összeg pedig jótékonyságra ment, egy félárva kisfiú életét könnyítendő. (Szomszédom üzletvezető egy ilyen jellegű boltban, nem, vagy alig kaptak ünnepi árút, gondolom a vírus Kínában is vírus.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nem valami vidám karácsony amit ide leírtál de ki mit szeret... a jótékonyságot minden évben megejtem de nekem ez a legszebb ünnep és itt most nem az ajándékokról beszélek, igen is kell az ünnepi hangulat az egész év után. A dekorációim 3 éve megvannak miért is ne tenném ki...

      Törlés
    2. Annál szebb karácsonyt nem tudok elképzelni, mint amikor az unokák és a család együtt társasozzanak az ünnepi vacsora után és zeng a ház a jókedvtől.

      Törlés
    3. Pont ez az én véleményem is :)

      Törlés