2021. szeptember 17., péntek

Etele...

Erre vártam, hogy egy kis újdonság is legyen a plázatéren. Nem is csalódtam viszont akkora a hely, hogy ezt végigjárni lehetetlen 1nap alatt. Sok bolt még nem volt nyitva és a kajáldák is most ébredeznek. Nem láttam kirívó boltot igaz még nincs mindenki nyitva. Amit hiányoltam a kedvencem boltom a Van graaf ami nem volt és Tchibo sem volt. Nem volt tumultus ahogy azt a hírekbe írták mert akkora az áruház, hogy eloszlott a tömeg. A kajáldák azok nagyon rendben voltak, kényelmes plüss székek és tisztaság volt. Amit hiányoltam az a hús nélküli kaja a Burger Kingben (halas szendvics), a pizzásnál tudtam hús nélkül enni bár a tálalás nem volt valami nagy és tálca sem volt amire rátegyem de finom volt. A terasz az nagyon tetszett sok növénnyel de mivel esett az eső nem ült kint senki de sokat kimentek megnézni. Amit nagyon hiányoltam az az üzlet kereső, a szemetesek és a WC útba igazítás. Még tegnap dolgoztak a munkások és még sok minden hiányzik Pl. az is, hogy a mozgólépcsőnél nincs tájékoztató milyen üzletek vannak ha felmegyek ill. volt de azon nem tudtam kiigazodni nem tudom mire volt az ott. Volt a főbejáratnál egy futóreklám amin reklámozták a boltokat de azt már nem írták, hogy hol található mivel akkora az áruház, hogy nyugodtan ellehet tévedni és sok kijárata van ha rossz felé indulsz, hogy kiakarsz menni akkor igencsak végig kell menned rajta ami nem rövid, hogy ki juss oda ahova szeretnél. Ha sokat jár valaki oda az megfogja tanulni. Nem voltak hoszteszek sem akik osztogattak volna egy brosúrát amibe benne lenne mit hol lehet találni. Kávézót 2 láttam de lehet, hogy van több is csak én nem vettem észre. Vannak pihenők lelehet ülni. Van gyerek játszó és megőrző is de még nincs rá ember. Sok boltba még dolgoztak még csak most ébredtek fel. A boltok sokkal nagyobbak mint más plázákban. A nagy csalódásom a Butlers volt igaz nagy az üzlet de semmi újdonságot nem láttam ugyan az volt mint a többi boltba. Az emberek nem hordtak maszkot talán 1-2 emberen volt persze meg rajtam is. Már délelőtt telt ház volt a parkolóba és a környék is megtelt így érdemes tömegközlekedéssel menni. A 19 villamos a Etele téren tesz le amin keresztül kell menni és ott az áruház vagy az 1villamos ami az áruház főbejárata előtt áll meg. Legközelebb már csak akkor megyek ha nem lesz tömeg, hogy nyugodtan körbetudjak nézni. Képeket csináltam de nem teszek ide mert felesleges. Ha lett volna új bolt ami még nálunk nincs azt szívesen ide raktam volna. Viszont a GAP újból Magyarországon. Hát kb. dióhéjban ennyit igaz arról nem beszéltem, hogy egyes boltokban őrületet rendeztek a vevők egy ajándékért.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése