2021. június 16., szerda

8éve lakom itt...

Igen így megy az idő, azóta sok minden történt nem csak velem hanem ahol lakom és úgy általában a világban. 
 Amiről írni akarok az a kert ahol most lakom. 
Amikor ide költöztem körülöttem nem volt semmi, sok növényt ültettem és még fát is. Próbálom rendbe tartani azt a kis kertet ahol én vagyok, most ültettem füvet ahol nem volt, csináltam lélegeztetést és mindég össze húzom, hogy ne legyen szemetes. 
Sajnos mások akik a földszintet laknak nem csinálják nem érdekli őket nincs igényük erre. Amióta nem a gondnok csinálja azóta vagy 15 voltak itt vegyesen mert a takarítást is vállakták.  Egy ekkora kert mellet takarítani a 4 házat is nem fér össze. Van aki 2 napot volt van aki másnap nem is jött, a takarítás az elmaradt, és volt egy hölgy aki meghalt. Sajnos csak a pénz számít a munka az nincs hozzárendelve. A mai nap másodjára volt a kertész/takarító amiből nem sokat néztem ki és a megérzésem az sosem csal. 
A mai nap margójára: az első 4 kép én takarítottam össze a kertész után...     
a második 4 kép igy vannak megnyirva a sövények...
a 3dik 3 kép mindenhol ott a kosz, nincs összehúzva...
igy nyirta ki a porta elötti sövény , jó nagy lyukat csinált és pont rálátok, már 1x rendbe tettem kezdhetem elöről...
Ezt elküldtem a gondnoknak is és írtam pár keresetlen megjegyzést...

2 megjegyzés:

  1. Annyira igénytelenek az emberek. Akkor menjen és csináljon valami más munkát, ha ezt utálja. Ezzel csak árt.

    VálaszTörlés