2021. február 10., szerda

és kész...

Lassan 8.éve lakom itt és már festeni kellett. Általában 10évente kell de itt 5évente kellene olyan gyorsan piszkolódnak a falak. Ennek az oka a nagy kocsiforgalom a szépvölgyin. Túl vagyok a festésen 2 nap volt de ezt az előkészülésnek köszönhetem ami 2 napig tartott. Nem a bútorok összerakása tartott eddig hanem a sok polc leszedése és a rajtuk lévő sok kacatnak (irodám) köszönhető. Sok kép a falon, sok csetresz és még sorolhatnám. Mindent lefedtem takarófiliával, a padlót hullámpapírral és amikor vége volt a festésnek csak felszedtem mindent és egy kis porszívózás már is lakható volt a lakás, de mire feltettem azt a sok csetresz meg a polcok konzoljait meg vissza pakoltam mindent egy nap ráment. Amikor ide költöztem azt mondtam soha többet ide iparos nem teszi be a lábát, az óta voltak javítások ez, az de még egy festést nem tudnék megcsinálni. Miden a helyén és letakarítva de még egy porszívózást meg kell ejtenem és fel kell mosnom. A festés 2napig tartott a készülődés 2nap és a visszapakolás 1nap. Visszahívtam a festőt javításra és kiváncsi leszek, hogy fogja megoldani mert minden a helyén van...


3 megjegyzés:

  1. Minden gyönyörű lett. (Én ezt látatlanul tudtam, hogy az lesz.)
    Örülnék eme tehetséged 10%-ának, én biztosan a sor végén álltam, amikor a szervezés és kivitelezés képességét osztották. Voltak és vannak dolgok, amiben jó vagyok, de a festést, felújítást zsigerből nem viselem jól. (Az anyukám 3 évente festette a régi lakásunkat, már gyermekként mérgezést szenvedtem:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Éva! pont olyan ügyes vagy mint én, mindenki ügyes ki így ki úgy, én sem értek mindenhez. Amit tudok magam csinálom, nem csak azért, hogy spóroljak hanem azért mert az van megcsinálva amit magam csinálok meg. Volt azért bosszúságom de a pozitív oldalát néztem,úgy gondoltam ha előre dolgozom előbb is leszek kész. Tegnap is volt javítás amit be is fejeztek de egy 10x10cm darabot ma kellett lefesteni. Én sem viseltem jól a festést de muszáj volt.

      Törlés