2020. október 16., péntek

Kika (xxxlutz)

Tegnap a (Kikába)jártam nekem mindég kika marad és reméltem, hogy a meglepi amit behangoztak az a karácsonyi díszítés lesz de nem az volt nagy bánatomra. Sok képet csináltam ezért feltettem a google fotókhoz amit 
tudtok megnézni, sok újdonságot találtam legfőképpen a lakástextilnél kivétel az ágyneműk ezért nem is csináltam azokról képet csak 1ről ami tetszett. Hiányoltam a színeket a konyhai dolgoknál, a konyharuha választéknál is. Ami igazán meglepett az az étterem volt mivel felszolgálás van és nem én állítom össze amit szeretnék ezért nem is ebédeltem ott.
Összességében volt választék de a WC halál koszosak voltak, sárgák a sok vizelettől, kész fertő volt


az elválasztó falakon folyt a kosz, a kilincsek ragadta és még sorolhatnám...

2 megjegyzés:

  1. Hű azt hiszem el kell mennem nézelődni, de már csak akkor ha lecseng és nem lesz tömeg :) Azok a rozsdabarna párnák és takarók, meg a szürke takarók nagyon tetszenek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem sok képet csináltam de most van készlet most kell menni míg van :) nem lesznek sokan csak tegnap 20% volt mindenre és a színeket sem tudtam rendesen fotózni mert a világítás nem jó...bizony el kell menni...

      Törlés