2020. augusztus 2., vasárnap

sajnálom...

Kikában jártam és az állam leesett mint egy halottasház úgy nézett ki. Kérdeztem az eladó mi történt, elmondta tulajdonos váltás van eladták a Kikát.  XXXLutz osztrák cég vette meg még 2019-ben.
Sajnos megint egy jó cég vonult ki az az országból és a gagyik jönnek helyette. Ez nem csak a lakásberendezésre vonatkozik ha nem a divat árú boltokra is...
Minden le van értékelve szó szerint, az emberek úgy vásárolnak mint ha világvége lenne...én meg beültem a kajáldába és megebédeltem :)













kedvenc boltom volt...

Ui: most olvastam egy cikket ITT

2 megjegyzés:

  1. Az a helyzet, hogy egyáltalán nem biztos, hogy a gagyi jön, mármint áruházilag. Sajnos az van, hogy ami kint van nyugaton termék azt nem mindig hozzák be. Aldi, Lidl is sokkal több mindent árul kint, akár élelmiszerben, akár műszaki vagy háztartási dolgokban, mint amit ide hoznak hozzánk pedig tök ugyan az a cég. Nekünk sok olyan dolgunk van, amit kintről hoz a férjem pl. a Lutzból is és nem rossz minőség csak éppen a jobb minőség nem kerül ide. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt nem mondom, hogy a Lutz egy gagyi cég mert nem ismerem de Michelfeit helyett jött a Kika ami a volt Leiner és most a Lutz...és ki tudja mi fog még jönni... remélem csak jobb lesz :)

      Törlés