2020. július 9., csütörtök

miért pont most...

Miért pont most jönnek ki a hibák? a legnagyobb melegbe nem is jöhetett jobbkor de sajnos megtörtént. A teraszon lévő napellenző vezető zsinórja megadta magát és ha nagyon fúj a szél akkor ide oda lebeg ezért csak kicsit tudom leengedni és pont az amelyik délben süti a nap a teraszt.
3 embernek is írtam abból 1 válaszolt hol tudok hozzá venni zsinórt ami nem is zsinór hanem sodrott acél műanyaggal bevonva és ezt nem mindenhol lehet venni csak ott ahol készítik az árnyékolókat.
Aztán eszembe jutott, hogy itt nálunk láttam kiírva árnyékolástechnikai céget és bementem hozzá.
Kaptam névkártyát és elküldtem a képeket miről is van szó és azt ígérte küldi a szerelőt.
Most itt tartok...

erről szakadt le...

ilyen a "zsinór"...

állandóan történik valami...még nem telt el úgy 1hét, hogy ne történjen semmi...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése