2020. május 27., szerda

egyszer mindennek vége lesz :)

Csodálkozom azokon akikkel eddig "jóban" voltam idézőjelben itt a blogon de úgy látom mégsem.
Csak azt vettem észre, hogy nem frissül a begyezéseik és ma rá klikkeltem, hogy lássam mi újság és nem tudtam belépni.
Hát van ilyen, igaz én egy rossz szóval nem bántottam meg senki csak olvasgattam amiket írtak de ha nem is írtam azért még ott voltam.
De azt is észrevettem, hogy a fészen em válaszoltak. Akkor ennyi.

sok szeretettel küldöm ezt a csokrot nekik...




6 megjegyzés:

  1. Hu, remélem nem én vagyok, mert akkor biztos félreértés :) A blogom ugyan zárva, de annak idején írtam, hogy aki kér küldök meghívót....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tami én nem láttam azt a posztot, hogy meghívó kell vagy csak elkerülte a figyelmemet...nem is tudtam, hogy zártad a blogot, de ha így utólag kérhetnék egy meghívót az megköszönném. Általában 1-2 hetente mindenki blogját elolvasom visszamenőleg is és 3 blogot találtam zárva azért írtam meg a cikket, hogy elbúcsúzzak azoktól akikhez nem tudtam belépni :) Nem haragszom senkire, jó szívvel gondolok rájuk sőt van akit hiányolók még a mai napig is...

      Törlés
    2. Tami - én sem kaptam meghivót tőled, pedig kértem - igy azt feltételeztem, nem irsz... pedig hiányzik a blogod, szerettelek olvasni. Igy utólag, ha lehet én is kérnék - még egyszer.

      Törlés
  2. Úgy igaz, ahogy Tami írta. Kétszer is küldött meghívót többünknek:)))
    Éva! Tökéletesen átérzem a csalódottság érzését. Az elmúlt 5-10 évben sok blog megszűnt, vagy vált meghívóssá úgy, hogy nem volt felajánlva a meghívó küldés, mint Taminál. Ezeket a helyzeteket el kell fogadni, mégha hiányérzetet is hagynak maguk után.

    VálaszTörlés
  3. Azt viszont nem tudom mások miért nem tudnak írni hozzászólást hozzám pedig nyilvános vagyok és többen jelezték, hogy hiába írnak és elküldik nem jelenik meg...

    VálaszTörlés
  4. sőt tovább megyek az itt leírtak sem jönnek értesítésbe, hogy hozzá szóltak a bloghoz, ezeket is úgy vettem észre, hogy láttam van hozzá szólás...

    VálaszTörlés