2020. január 31., péntek

már megint szereltem...

Mindég történik valami, olyan hét nem múlik el, hogy valamit venni vagy csinálni kell.
Ez annyira frusztráló és rohadt ideges tudok lenni pedig nincs miért de az ember már csak ilyen.
A múlt héten lekapcsoltam a hűtőt mivel 5éve volt kikapcsolva útóljára mert elromlott az automatikája ami ki lett cserélve.
Mikor vissza dugtam nagyon furcsa hangja volt de vártam még vele mi történik de amikor éjjel erre ébredek elég érdekes.
A nővérem felhívta a szerelőjét és elmondta mit csináljak, én szétszedtem amit mondott kipucolt porszívóval, ecsettel és vissza raktam mindent, kivettem a belső tartókat azt most bedugtam. Most a hangja az jó kíváncsi leszek mikorra áll le és mikor indul újra mivel ez volt a baja is, hogy le állt és újból bekapcsolt.
Most várakozóba vagyok és ha nem működik rendesen akkor hívom azokat akik az automatikáját cserélték. 


és ha már itthon maradtam és szereltem akkor szétkaptam a porszívó fejét is :)


persze kitakarítottam a hűtő mögött meg mindenhol...


1 megjegyzés: