2019. november 7., csütörtök

Praktiker karácsony...

Levél a Praktikernek!

Tisztelt Bécsi úti Praktiker! Amióta nyitva van az áruház 2000. december 16. óta azóta odajárok vásárolni sőt a nyitáson is ott voltam. Soha nem volt problémám az áruházzal mindég kedvesek voltak és segítőkészek. Évek óta csinálok képeket karácsonykor és néha videót is a saját szórakoztatásomra de ha megosztom mindég oda írom, hogy a Bécsi úti Praktikerbe készültek a képek. Még sosem volt ezzel problémám és még sosem szóltak ezért....mostanáig. Ez történt tegnap amikor is oda jött egy emberke és kérdezte van e engedélyem filmezni. Először azt hittem rosszul hallok de nem... Mondtam csak magamnak készítek filmet és vigyázok arra, hogy senki ne legyen benne de kitudom a videóból törölni ha valaki esetleg rákerült volna. Semmi nem tiltja, hogy nem lehet fotózni vagy épp egy kis telefonnal csinálni egy kis videót. Eddig minden évben amióta ki van téve a karácsonyi csináltam és nem volt probléma ezzel. Ma már a digitális korszakban élünk de én úgy látom vannak még szemellenzős emberkék akik élnek a hatalommal és próbálnak másokat ellehetetleníteni mert nekik nem tetszik amit csinálok. Az áruház többi részébe nincsenek ott az emberkék akik figyelnének akkor ott nem számít, hogy videót csinálok? azt úgy sem látják. Ez egy kötözködés volt a részükről vagy épp unatkoztak és végre volt valami amibe bele köthettek. Voki tokin beszélgettek és az egyik folyamatosan követet a másik adta neki az instrukciót. A végén még lehívtak egy hölgyet aki nem tudom ki volt de én már addig a kijáratnál voltam. Sajnálom, hogy nem tudtam befejezni a videót pedig szépen kipakoltak most az 1x. Ilyen szépen még nem volt kipakolva. A többi nagy áruház mint az Obi, Kika, Ikea, Bauhaus, Butlers stb. ott nem szóltak sőt ez egy jó reklám nekik miért is szólnának. Nem felvevőgéppel csináltam csak egy okos telefonnal... Sajnálom a történteket és levonom a konzekvenciákat. Ennek ellenére azért csinálnék egy kis videót ha lehetne.

Tisztelettel Éva

3nap múlva jött a válasz?

Tisztelt Judit Éva!

A bécsi úti Praktiker áruházvezetője vagyok. Levelemmel az előző héten történtekre szeretnék reagálni. Nagyon sajnálom, hogy az őrszolgálat megakadályozta Önt abban, hogy fotókat és videókat készítsen a karácsonyi termékeinkről. Véleményem szerint is az idei választékunk és kihelyezésünk sokkal jobb mint a korábbi években. Kimondottan jó érzéssel töltött el, hogy Önnek is tetszett a választék és a megjelenítés. Az őrszolgálat figyelmét felhívtam, hogy tartsák magukat az őrutasításhoz. Remélem a sajnálatos eset ellenére visszatér hozzánk és elkészíti a kisfilmjét. Kérem amennyiben az áruházban bármivel kapcsolatban olyat tapasztal mely zavarja Önt jelezze ezt nekünk. Ezt a jelzését a vevőszolgálatnál bármikor megteheti és ha olyan jellegű a bejelentése akkor az áruházvezetés azonnal tud reagálni.

Maradok tisztelettel
Cseh István Áruházvezető
Praktiker Kft.
1034 Budapest, Bécsi út 136.

A levelet múlt hónap 31-én írtam a válasz 5-én jött és ma megcsináltam a videót :) amit köszönök, hogy meg engedték :)
Itt megtudjátok nézni, hozzá teszem néha le áll csak nem tudom miért és vigyáznom kellet, hogy ne kerüljön bele senki ezért mindég gyorsan elfordultam ez meg is látszik a videón.
Elég nagy a videó ezért csak linket tudok ide tenni...



1 megjegyzés: