2019. szeptember 30., hétfő

vagyok már...

Itt vagyok csak ilyenkor egy átmeneti időszak van, készülődés minden téren. Még van munka a kertbe/teraszon. Hogy addig se uncsizzak már meg érkeztek a karácsonyi teendőnek valók :) imádom őket. A kertről egy teljes összefoglalót fogok írni de egyenlőre még virágzik. Nem akartam egész nyáron azzal bíbelődni/írni, hogy kinyílt egy virág mert így uncsi lett volna. Már látom a készülődést mindenhol a karácsonyra, Bécsbe is láttam de október az igazi már lehet fotózni. Azért mással is foglalkozom mint Pl. a Millenáris park fotózásával amit lassan átadnak csak sajnos addigra a levelek le hullanak a virágok elszáradnak de hát ez a természet rendje pedig jó lett volna előtte fotózni :) na majd tavasszal persze azért ősszel is csinálok képeket ha már belehet jutni. Szerintem így kívülről sokat mondó de majd elválik :) Szóval újfent itt vagyok :)



1 megjegyzés: