2019. július 6., szombat

pofám leszakad...

Pofám leszakad ekkora pofátlanságtól. A minap a Praktikerben jártam és láttam egy kaspót ami nagyon tetszett és úgy gondoltam meglepem magam de az ára elég húzós de most az 1x eltekintek ettől és megvettem. De mivel nem volt hozzá alátét ezért ma elmentem az Obiba igaz kellet más is ami csak ott kapható és vettem egy hozzá illő alátétet és ha már itt jártam kicsit körbenéztem és azt hittem rosszul látok mert amit vettem kaspót az itt 1/3ban került. Nem akartam elhinni és oda vittem a pénztárhoz, hogy nézze már meg az árát és az volt ami ki volt téve...

ezt vettem...a kicsit...
 

 Praktiker: azt írja, hogy gránit közben meg műanyag...


Obi: a kisebbik 1999ft a legnagyobb 3499ft de ez már dézsa nagyságú és van világos színben ugyan úgy mint a Praktikerben..



 ide rakom az árakat is...



hát nem mind1...

2 megjegyzés:

  1. Radiátorokat kellett vennünk - a városban 3 szaküzlet van, mindenhonnan kértünk ajánlatot adott radiátormárkára. A városban a legdrágább és a legolcsóbb között volt kb. 30 000 Ft különbség! A neten találtam olyan hazai webáruházat, ahol a legolcsóbb városi ajánlathoz képest 100 000 (!!!!!) Ft-tal (hihetetlen, de igaz és még csak akciós sem volt...) olcsóbban tudtuk megrendelni őket. Durva, hogy ha nem nézek utána és mondjuk a legdrágább városi boltban veszem meg őket, akkor bukunk 130 000 Ft-t!

    VálaszTörlés