2019. április 28., vasárnap

Dísznövény Szakkiállítás és Vásár 2019.

Már rég nem voltam kint de most úgy éreztem itt az ideje meglátogatni a Budai Arborétumot mivel arra jártam akkor már be is megyek. A beugró 1200ft ebből 5db 100ft lelehet vásárolni valamint az Oázisba 1000ft a levásárolhatóság Nem tudtam venni semmit és hogy miért nem? mert annyira gagyi volt az egész és drága, a kertészetben olcsóbb minden. Maga az arborétum borzalmas állapotban volt és virágárus nem sok volt inkább termékeket kínáló akármik... Semmi különleges és a virágok sem voltak szépek. 7-8 éve voltam akkor csak úgy hemzsegtek a virágosok különleges virágokkal és nagy választékkal. A kert ahogy írtam nagyon rossz állapotú gondozatlan "növényi szemét" látszik, hogy senki nem igazán gondozza. Nagyon elvan öregedve és nincsenek újak sem Megint nem kell ki mennem 7 évig sőt talán egyáltalán. Ettől sokkal szebbek a magánkertek ami most nagyon divat ahova ellehet menni és csodálni. Láttam már arborétumot de ez borzalmas volt.
2 virágos volt egymás mellett azok közül fotóztam a többi nem ért semmit...ezt is csak azért, hogy lássátok milyen volt a felhozatal...borzalmasan voltak kipakolva...a régi kiállításról sokat tudnék mesél de nincs arról képem...













1 megjegyzés: