2019. január 18., péntek

kötés...

Nem tűntem el csak épp nincs mit írjak mivel nem is megyek jóformán sehova. Kicsit uncsi van még kertészkedni sem lehet.
Azért itthon is lehet valamit csinálni és csináltam is. Valahol láttam díszpárnákat és úgy gondoltam csinálok magamnak egyet. Az életemben nem horgoltam semmi max kötöttem ezért kerestem egy videót ahol kezdő kötősök egy kis útravalót kapnak... ITT
Így elmentem a fonalboltba és vettem fonalat meg horgolótűt..
A 2 köralak 2nap volt mert elfogyott a fonal...




aztán jöttek a pomponok ami nehezebb volt mint maga a horgolás de előtte megnéztem egy videót hogy kell csinálni ... ITT





alakul :)


a töméshez egy darab szürke anyagot tömtem meg flizel...  mivel kicsit lyukacsos lett... így nem fog látszani a fehér :)


és kész :) puhára tömtem, hogy ne legyen merev...




4 megjegyzés: