2019. január 30., szerda

címkéző...

Már vagy 4 éve szerettem volna egy címkézőgépet ami arra jó, hogy ne kelljen vagdosni apró címkéket meg írogatni de mivel elég húzós volt az ára mindég lemondta róla. Aztán a minap feljött egy reklám amiben a címkéző volt és rákerestem mi az ára. Többet is találtam ill. kerestem még olcsóbbat és lám mekkora a különbség.
Mind 3 három ugyan az még a számuk is 1978246 egyforma, a leírás is.... mindegyikhez szalagot kell venni ami 6,9,12,19,24mm lehet kapni és olyan színben amit kiválasztunk.  Ebben is van eltérés mert van matt, fényes meg még van egy 3dik is csak már nem találom melyik. Ezt inkább házi használatra szokták venni mert egy boltnak nem igazán hasznos. Nekem viszont megfelelne :)

Dymo bolt...36.015ft



Office Depot... 34.050ft


webpapír...23.490ft  itt írtam levelet mert nem akartam elhinni, hogy áfával ennyire olcsón adják... de azt válaszolták, hogy igen ennyi most az ára...


 ugye, hogy nem mind 1 :)


2 megjegyzés: