2018. augusztus 3., péntek

a nap híre :)

Egyszer már jeleztem, hogy amit olvastam könyvet ITT  (nem az első hanem a második könyv a cikkben), hogy van folytatása és, hogy írtam a kiadónak a folytatásról amire ma válaszoltak, ide rakom...

Kedves Éva!

Köszönjük érdeklődésed.
Jó hírünk! Már szerkesztőnk dolgozik a Visszatérés a kis francia panzióba c. köteten. A mű megjelenése 1-2 hónapon belül várható Márkaboltunkban.

Ha olyan stádiumba jutunk a könyvvel, hogy már pontosabban látjuk a megjelenését, akkor a márkaboltunkban előjegyezhetővé tesszük, és az „Előkészületben” lévő könyvek között megtalálod. Érdemes hát minél gyakrabban ellátogatnod ide:
http://www.konyvmolykepzo.hu/cimke/elokeszuletben?ap_id=FB2S

Üdvözlettel:
A Könyvmolyképző csapata

Szép gesztus, hogy vissza írtak. Válaszoltam is és elküldtem a 3dik kötetnek a címét is hátha az is meg lesz :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése