2018. április 29., vasárnap

tavaszi kert összefoglaló...

Már rég írtam a blogra de sok minden nem történt... a kertben olyan zöld minden de sajnos 2-3 héttel előbbre van minden mint szokott lenni.... a sorrend nem ez mert mindég máskor fotóztam ahogy nyíltak a növények...

aranyeső...



ezt most nevelem 1éves...


lágyszárú pünkösdi...


fásszárú pünkösdi...


fürtös gyöngyike...



még mindég virágzik, csarab


ültetésre vár...


este még ilyen volt...


 reggel már kinyílt a teraszom előtti fa korai juhar....


rácsmosás :)


a háttérben egy babérbokor ami elfagyott félig és igen csak kopasz a terasz felőli oldal...


de már jönnek a levelek rajta :)


kedvenc fám ami én ültettem...


a kertben kiültetett hortenziák...




a teraszon nevelt hortenziák... délután kiszoktam tolni a napra kicsit...




 spirea virágzás előtt...


most virágzik...


kedvenc labdarózsám...


musi...



kedvenc bokrom...


varjúháj...


a napozós székem párna nélkül... ez egy másik történet...


a terasz kitakarítva :)


Ui: a legfontosabb lemaradt... az orgona  most 2 éves...






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése