2017. szeptember 20., szerda

Canon SELPHY CP1200 kép nyomtató...

Talán ott kezdem, hogy szerettem volna egy nyomtatót igaz volt már 1x egy de 3x volt szervizbe annak az árából már tudtam volna egy ujjat venni de már 4dik alkalommal nem csináltattam meg. Azóta sincs pedig néha jó lenne  egy egy képet előhívni és nem szaladgálni a print boltba. Mivel kreatívkodom ezért  jó volna valami ami előhívná és máris csinálhatnám. Sokszor nem fejeztem be amit elkezdtem mert a kedvem is elmegy amikor nem tudok tovább haladni.
Régóta keresgéltem de úgy látom rossz helyen mert nem találtam semmi olyat ami úgy igazán kedvemre való lett volna. Mivel csak képnyomtató kellett ezért nem akartam szövegnyomtatót amivel tele a boltok.
Valamikor a nyáron ebbe botlottam bele...


Próbáltam utána járni de csak az USA ban van és onnan nem küldik el meg nincs is hozzá kép után pótló... így hát más után néztem... sok sok oldalt átfutottam és találtam egy olyat ami picike és a telefonról irányítók és már jön is. Ez arra jó, hogy ha épp nincs egy képed és hirtelen kellene már nyomtatja is.
Mielőtt elutaztam már akkor elterveztem, hogy megnézem és amikor haza jöttem a Media Marktban megnéztem. Még akkor sem vettem meg de másnap elszaladtam és már itt is van :)

íme...





Az okos pontnál megmutatták, hogy kell kezelni és össze rakni, nagyon egyszerű volt. Van hozzá magyar leírás  a telefonra letöltöttem az applikációt és már össze is hangoltam és csináltam egy próbanyomást ott helyben :) Csak be kell dugni a hálózatba  és teloról nyomhatom rá a képet. A telon minél magasabb a felbontás  annál szebb a kép.
Persze el kell olvasni mindent róla. Több méretet lehet nyomtatni akár igazolvány képet amit össze szerkesztesz, hogy több legyen, hogy ne használd el üresen a papírt. Mivel hőszublimációval működik nem kell hozzá patron viszont néha ki kell cserélni a benne lévő patront.
Boldogságos vagyok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése