Van a mosogatom...
Levél ment az ikea Call Centehez és küldtem fotót is. Levél, levél váltás és ma menjek be a Ikeába és ott elintézik.
Be is mentem vittem a dugó/szűrőt és mondtam mit intézett a Call Center.
A kis hölgy kihozott egy egész szerelvényt de mondtam nekem nincs erre szükségem csak a szűrő kell és ez lett megbeszélve. Nem tudja felbontani mert akkor ez selejtnek számít.
Ez egy átlátszó tasak volt amibe látszódott a szűrő és mondtam próbálja meg ki húzni nézzük meg a dugó alját, hogy az enyémből mi hiányzik
Ez hiányzott... ez, hogy eshetett ki? érdekes...
viszont ö egy egész tasakot akart rám sózni... ami az én mosogatómhoz 20ezer ft lett volna ami már nincs is forgalomban de mivel 25 év garim van a hozzávalókat kell biztosítaniuk.
A kép csak illusztráció amit rám akart sózni, ez egy olcsóbb változat..
Aztán mondom neki a Call Center biztosított, hogy szűrőt kapok erre mondja egy pillanat utánanézek. Hozott egy szűrő/dugót ami 1500ft azt viszont nem kérdeztem, hogy erre is érvényes e a 25év gari. Lényeg, hogy kaptam de előtte próbálkozott...
Mondanom se kell magamnak kellett össze szerelnem még ezt is.... :)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése