2016. szeptember 22., csütörtök

ősz és nyár...

Semmi különös nem történik, gyönyörű ősz van itt ott csinálgatok a kertbe, kicsit gazoltam meg volt átültetés is. Ki lett véve 2 hortenzia, hogy ne kelljen takargatni nyáron, nem igazán ültettem jó helyre pedig azt hittem a kőfal megvédi de hát.... Most itt a teraszon nagy cserépkaspóban és majd tavasszal visszavágom mert most nem szabad. Jó nagy ill. terebélyes kissé.
Itt voltak a rolósok kicsit igazítani a rolókon, hogy rendesen felmenjen, kicsit megnyúlt ill. be állt.
Csináltak videót és felkerül a honlapjukra, kíváncsi leszek, hogy fog mutatni. Sokan hívták őket azóta mióta feltettem a blogra. Örülök, hogy tudtam segíteni másoknak is.

a teraszon a hortenzia


innen meg kikerült az aranyeső és a 3 kis bokor mentek a hortenziák helyére...


 behoztam a benti virágokat össz/visz  3 kis cserép :) és bekerült a konyhasziget is...én is készülődök az őszre ahogy mindenki...

Voltam a kikába és pakolták ki a karácsonyi cuccost...hát ez mekkora baromság már? szeptemberbe kipakolni?...direkt nem csináltam képeket mert akkor karácsonyra mit teszek ide?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése