2016. június 6., hétfő

a polc...

Van a lakásnak egy része a hálóban amivel sosem tudtam mit kezdeni, csak oda pakoltam ami épp kellett vagy kelleni fog mint pl. vasalni való vagy olyan, hogy holnap majd kerítek rá sort.... ezért sosem csináltam vele semmit idáig. Így is csak félkész... Ez pedig a komód és a felette lévő polc. Igaz karácsonykor mindég kapott díszítést de utána kicsit kopár lett.
Most rászántam magam és a polcot tettem rendbe... a díszek már voltak csak 2 vettem hozzá de így is kopasz volt..


tervbe volt kép a falra de még nem tudtam mit is akarok, valami nem nagyot és nem egybefüggőt így került 3 keret hozzám amihez kellet kép is...nem akartam a családról mert az van a nappaliban ezért kerestem a neten valami olyasmit ami nekem tetszik ami én vagyok...





mivel ezt vasárnap csináltam még nem tudtam feltenni a falra mert nem akartam kalapálni de már így is feldobta a polcot...


és ma feltettem... majd a komód is jön....



 olyan zöld minden :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése