2015. december 10., csütörtök

a hűtő2

Még nem ért véget a kálvária, korán örültem :( de megoldottam...
Ugyan is az történt, hogy mire hazajöttem le állt a hűtő amit el indítottam és próbaképpen tettem egy tálba vizet a mélyhűtőbe és kíváncsi voltam mi fog történni. Nagyon gyorsan megfagyott ami arra utal, hogy a legalább 5 ment de mivel nem lehetett át állítani mert 1 mutatott ami alatt ilyen gyorsan nemfagy meg a hűtőbe semmi. Aztán  éjjel valamikor kikapcsolt és mire felébredtem a hűtő nem ment a fagyott víz kiengedett így ki is húztam és hívtam a pasit aki csinálta. Aznap próbáltam hívni de nem vette fel. Azóta sem vette fel, így kénytelen vagyok lépéseket tenni. Soha ne hívja senki ezt a szerelőt  mert nem vállalja a munkát ha nem jól végezte el csak pénzt veszi fel a semmiért és hiába kértem számlát nem adott. A felesége a központos ő veszi fel a címeket és úgy hirdetik magukat mint Samsung szerviz.SOHA NE HÍVJÁTOK
Cím itt
Mivel egész nap nem lehetett elérni őket este találtam egy magán vállalkozót aki épp pesten dolgozott és írtam neki egy mailt amire rögtön fel is hívott. Mondtam mi a probléma rögtön tudta mi a gond és ígérte ha beleférek az idejébe eljön. Félóra múlva hívott, hogy jönnek de már a telefonba mondta, hogy valóban panelhibás csak ez a panel 2 részből áll és amikor kiszedte meg is mutatta, hogy van egy kapcsoló panel is az romlott el. Pitty putty megcsinálta és rendesen működik. Azt mondta ha nem lenne jó vissza fizeti a pénzt és próbál segíteni.Ők fiatalok és értenek hozzá. EZT HÍVJÁTOK.
Cím itt
Ennek minden adata ott az oldalon nem úgy mint a többi szerelőnek. Ha esetleg mást is szeretnétek javíttatni de ők nem foglalkoznak azzal rögtön adnak címet és vállalják a kezességet is.
FIATALOKÉ A JÖVŐ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése