2015. július 25., szombat

forró napok...

Nem vesztem el csak meleg van és nem járkálok, hogy felszedjek újdonságokat. Nem tudom, hogy Ti, hogy bírjátok de én már egyre nehezebben, volt olyan is, hogy lementem a Kolosyra és fordultam vissza, na ilyet sem csináltam még :)
Megnyílt a  közért "Buda Gourmet" és csodálatos lett, nagyon szép mint egy kis ékszerdoboz, tágas jól felszerelt. Az első nap csak beugrottam de tegnap végig böngésztem a készletet. Minden kapható amiket én szoktam venni, teljesen kulturált mint egy külföldi boltban ahol oda figyelnek mindenre, most még :) remélem így is marad.
Maga az "áruház" is megújult és még dolgoznak rajta. Az emeletről lejött a drogéria és gyönyörű lett, a lottózó is felzárkózott és a legújabb design szerint lett kialakítva, a soli és masszázs is új helyet kapott. Lesz még egy cake, virágbolt a többit még nem írták ki. Nyílik egy kajálda ami önkiszolgáló és nagyon szépen megcsinálták, rusztikus asztalokkal. Sajnos még nem nyitott ki de ha olyan ami itt az irodaparkban van akkor csak jóra számíthatók.
Képeket egyenlőre nem csináltam mert tele biztonságiakkal és még nem akartam, hogy felfigyeljenek rám.

A musikat elhúztam a napról majd csak délután kapnak mert az egész napos forróságot ők sem bírják.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése