2015. május 16., szombat

csak szép sorjában...

a múlthéten kezemben maradt a szúnyogháló még jó, hogy garanciális, ha egy kereszt száll elszakad az összes lelazul így nem lehet tologatni...


a nappaliba kaptak az ablakok rolót, hogy ha nincs nagy meleg de süt napocska akkor elég a roletta is, olyat vettem amit ha felhúzok nem is látszódik mert belesimul az ajtókeretbe...



tegnap délelőtt kimentem a Kikába mert anyagot kerestem bármilyet ami a teraszra az asztalra jó és illik a párnahuzathoz de sajnos nem találtam...


de azért csináltam párképet
 




és aki szereti a sokfiókos komódot és szeretné a saját ízlése szerint festeni annak ajánlom a natúr fenyő komódokat...




egy kis előszoba rendezés :)


és végül a megérdemelt ebéd...

ezzel még azért nem ért véget a nap mert délután bementem a Zara Homeba hát ha találok valamit de nem volt semmi ami nekem jó lett volna ill. volt de most nem azért mentem, viszont megnyílt a C&A új boltja a és 20% leértékelés volt mindenre. Annyian voltak, hogy mozdulni sem lehetett 3 szinten :)
A próbafülkékbe hosszú sorok álltak Én viszont csak magamra rántottam a cuccokat azt irány a kassza :) ott is legalább 10 percet vártam még jó, hogy volt légkondi meg kínálgatták az embereket italokkal...


és még 1 hír...jövőhét csütörtökön minden C&A boltban20%-os leértékelés lesz 12órától zárásig...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése