2015. március 17., kedd

hétköznapi dolgok...

erre arra jártam és fotóztam amit láttam többek közt a Zsigmond téren kivágtak 2 egészséges fát ami árnyékot adott a nyári forróságban a buszmegállóban


virág ültetés mindenhol






még mindég megvan a mikulás virágom :)


az ajtókilincs a kezembe maradt most épp ezen ügyködök, sza@r munkát végeztek a festők most jönnek elő a hibák, elviszik az ajtókat és rendbe teszik...próbálom megtisztítani a kilincset vagy is amit össze festékeztek és most, hogy leszedtem látni mit műveltek.....ezt a festőknek kellet volna csinálni ehelyett össze kenték és ráhúzták a takarófémet...az ajtóból kiszakadt egy darab azt is megcsinálják és átfestik az egészet. 2 ajtót kell megcsinálni és a keretet is...




hoztam egy kis tavaszt a lakásba


tudom a terítő nincs kivasalva de ma fogok vasalni :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése