2014. november 6., csütörtök

lelombozó karácsony...

Ma kint voltam az Ikeába és elkeserítő volt a karácsonyi felhozatal nem beszélve ahogy kinézett az egész. Jóformán csak gömbök és csomagoló anyagok voltak. Én azóta járok oda amióta megnyílt de ilyen szarul még nem volt a karácsonyi kirakva. Nagyot csalódtam... 2éve karácsonykor volt a legszebb...romlik a színvonal...
Nem is csináltam karácsonyi képet mert olyan ronda volt, hogy nem pazaroltam az időmet ezzel. Néztem ill. néztem volna karácsonyi anyagot de csak egyfajta volt azt is évek óta árulják meg ronda is volt .

ez egy vászonra festett fa amit feldíszítettek...borzalom...


Nem akartam semmit venni de azért nem jöttem üres kézzel haza... hoztam piros kis szívecskéket :)


Csináltam pár képet de semmi hangulat nemvolt az áruházba teljesen le voltam lombozódva :(










viszont ezt nem tudom mire jó...



hazafelet ettem fánkot az viszont jó volt :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése