2014. szeptember 23., kedd

ugyanaz a hiba csak másként...

Talán még emlékeztek, hogy januárba volt egy olyan blog bejegyzésem ami az elszívóval volt kapcsolatos ITT. Hiába oldották meg a probléma azóta is fent állt de most másként, a fürdőbe megszűnt a szag de máshol jött ki. Az elszívómnál jött vissza és ha valaki bekapcsolta az elszívóját elég nagy zajjal járt nálam de hogy miért azt nem tudom és utána jött a szag is. Amikor nem voltam itthon nem tudtam mit tenni és az egész lakás televolt kajaszaggal de amikor itthon voltam akkor kinyitottam a konyhánál az ablakot és én is bekapcsoltam az elszívót. De mostanra besokalltam és eldöntöttem leválok a rendszerről és kivezetettem a kertbe az elszívómat ami a mai napra esett. Tegnap mindent lenejlonoztam és a padlót is be burkoltam azt hagy szóljon a fúrógép :) gondolom senki nem örült neki de már nem érdekelt, mondanom sem kell, hogy a múlthéten volt a konyhaszekrény kívül belül nagytakarítás meg persze a lakást is kitakarítottam. Most úgy vagyok vele, hogy megcsinálom még egyszer viszont ha tudtam volna, hogy jönnek nem állok neki megcsinálni. Mind1 lényeg hogy legyen kész és szabaduljak meg a többi lakótól.

letakarva...


itt már le van választva az aknáról és az akna befalazva a gipszkarton mögött...


a konyha is takarva meg a nappali...



itt át van fúrva az 50cm fal és a cső behúzva...


beillesztés...


 csak egy próba... itt is leválasztva a csőről...


kívülről kész majd átfestik... a tolós rács eltakarja épp...


a próba nem sikerült hozni kellett uj harmonika csövet meg bilincset...itt már bent van...





már csak festeni kell és kész vagyok... ma 1x lefestik és holnap még egyszer

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése