2014. szeptember 20., szombat

péntek...

A praktikerben jártam és kerestem tesa szalagot (maszkoló szalag) és egy hölgy is ott téblábolt és hangosan megjegyezte, hogy ez drága mert ő olcsóbban tudná venni. Mondom, hogy ez nem drága mert annyi van rajta, hogy az egész lakást keresztül kasul tudja ragasztani és még marad is. A keskenyebbiket vettem ami majd 4cm széles (van keskenyebb is) 677ft volt. Megkérdeztem, hogy hol látta olcsóbban ami a fele ára állítólag, mondta, hogy már nem emlékszik de megfogja keresni. Hát mondom az kerül többe amire megtalálja...
Nem úgy lett volna jobb ha előbb megkeresi ahol olcsóbb és nem jön a praktikerbe mert adott a sz..... egy pofont.
Én mielőtt valamit venni akarok akkor szétnézek a neten hátha okosabb leszek meg megkeresem mit hol tudok megvenni.
Aztán ott hagytam a hölgyet és mentem keresni bútortakarót meg padlótakarót és újból arra kanyarodtam ahol a szalagok voltak és láttam, hogy a hölgy betesz 2 tesa szalagot a kosarába. Hát erről ennyit :)
Érdekesek az emberek de azt hiszem csak unatkozott és beszélgetni akart valakivel... én voltam az a valaki :) Aztán tovább mentem és vettem ezt azt ami kell mert ugye mindég van mit csinálni akár mennyire is nem akarom. A pénztárnál megint bele botlottam a hölgybe és mivel látta, hogy a háta mögött vagyok kezdte magyarázni, azért vette csak meg mert nincs ideje szaladgálni mert jönnek festeni hozzá és le kell ragasztania mindent. Csak mosolyogtam és bólogattam.
Ma inkább a piacra megyek...

egy őszi háttérkép nektek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése