2014. július 18., péntek

lecsupaszítva...

Már egyszer reklámoztam, hogy van egy eladó lakás de mindeddig sajnos nem tudtam eladni és nem azért mert televolt limlommal hanem mindenki csak bagóért akarja megvenni pedig gyönyörű helyen van és egy szecessziós épület ami most volt 100 éves. Ha olcsóban adnám persze mindenkinek kellene mert tudják, hogy sokat ér. De nem adjuk olcsóbban mert nem kenyérre kell de ha valaki elvinné annak örülnék. Nagyon szépen meglehet csinálni csak fantázia kérdése. Ha még mindég a pesti oldalon laknék akkor bizony  oda költöznék. Lassan 2 éve járok oda és míg várakozok addig kiülök a Károlyi kertbe mert ott van közvetlen a kapuval szembe.




a ház homlokzata



A lakást leürítettük, hogy ne legyen kifogása senkinek a bent lévő bútoroktól és kacatoktól mert aki bejön látni rajta, hogy nagyon régi és vissza hőkölnek mert nincs fantáziájuk, nem is tudják elképzelni mit lehet kihozni 4 falból. Tegnap 1/2 12-től estig voltam ott. Mire mindent bezsákoltak és szétverték a bútorokat teljesen elfáradtam mert nem tudtam hova leülni. 7órára értem haza. Fa parketta, tömör fa ajtók, ablakok fa redőnnyel mindenhol.
Most teljesen üres csontra kipakolták









pápá bútorok... 2x fordultak...


és akkor a leírás:

V. kerület belvárosában a Károlyi kertnél, a Ferenczy István utcában eladásra kínálok, I. emeleti, 55 nm-es, 2 szobás ingatlant, jó állapotú, liftes házban.Teljes felújításra vár,napos,tágas belső udvarra néz. Közös költség 12000ft korlátlan vízhasználattal.
További kérdéseket levélben lehet feltenni és ott kérhettek telefonszámot is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése