2012. április 10., kedd

változás...

Eladtam a régi kerti garnitúrát de mivel kell valami olyat vettem amit viszek magammal. Fehér fotelt nem kaptam ezért majd átlessz festve ha átköltöztem. Vettem párnákat olyat amit kitudok cserélni mert a huzatok cipzárosak így ha megunom akkor cserélem. Az asztal már meg volt és a plédek is.





Hoztam egy virágos kaspót és bele virágot


Ezt még meg kell rendelnem mert kell takaró a garnitúrára,hogy ne kelljen folyton bevinnem ha esik az eső


Ezt adtam el



4 megjegyzés:

  1. Szép, mikorra tervezed a költözést? Én szeretek költözni, a legjobb amikor az újba berendezkedünk:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha eladtam akkor költözöm:)még nem jött a megfelelö vevö addig is árulgatom a dolgokat amiktől megakarok szabadulni. Az ember ilyenkor veszi észre mit összetud gyüjtögetni amire nincs is szükség:)

      Törlés
  2. Imádom a kis fehér asztalkádat!! Hangulatos lett így. Puszi!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lesz fehérre festve! Ügyi vagy! Jó csere volt!

    VálaszTörlés