2012. április 8., vasárnap

fehér hortenzia...

És még mindég a tegnaphoz. Jöttem haza a könyvestől és láttam,hogy kivan írva,hogy a hortenzia 2800ft ami nem létezik mert 4200,4500,4800-ért árulják mindenhol és a különleges fajtákat még drágábban. A fehér volt 2800 a színes 1500ft és csak pillogtam,hogy hogy létezik ez de kiválasztottam 2 fehéret mert az nincs és boldogságosan jöttem haza. Tavaly szépen nyíltak a hontenziák és talán emlékeztek arra amikor vettem 2 ládát és fehérre festettem és abba tettem bele. Viszont ősszel amikor letettem aludni nem vettem ki a ládából és eléggé csúnya lett a láda így kiszedtem most tavasszal belőle a hortenziát lefestettem újból amibe a 2 fehér hortenzia megy bele.Bár megfogadtam,hogy nem veszek virágot az idén de ennek nem tudtam ellen állni.
Mivel nem ültettem át hanem a saját kis műanyag cserepébe hagytam a fehéreket ezért be kellett hoznom mert olyan hideg van kint és holnap hajnalba meg mínuszt is mondanak. Egy két napot idebent lesznek.

tavalyi       idei






Egy nyári

Gyöngyike

Már jönnek kifele a hortenziák vagyis a levelek:)


Sajnos a muskátlijaim nem biztos,hogy virágozni fognak mert eléggé öregek már 4 évesek.

3 megjegyzés:

  1. Nekem jobban tetszik ez a fehér. Mint már irtam, én is igyekszem beszerezni, kedvet kaptam tőled.:) Régebben nem nagyon csíptem őket, de nálad olyan szép, hogy megkedveltem.

    VálaszTörlés
  2. Nálunk is van egy nagy cseréppel, de még nem tudom, milyen színű, mert már 2 éve lakik nálunk, de még nem virágzott. Most rengeteg hajtást hoz az ágain és a földből is. Tápoldatozod, hogy rendszeresen virágozzon? - előre is köszönöm, ha válaszolsz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fotózd le lécci és küld el megnézném. Van az oldalon leveles láda ott a cim.
      Savanykás földet szereti és szeret kint lenni félárnyékba nyáron. A tüzönapot nem szereti lekokad. Nem adok tápoldatod mert az nem kell. Az öntözö kannába 20 literhez adok egy kanál ételecetet hogy savanyú legyen a föld,havonta 1x nyáron.Reggelenként megpermetezem vizzel azt szereti de ne süssön olyankor rá a nap,vagy késö este amikor már kicsit lehült a növény.Volt már átültetve? Mekkora a csrepe? milyen a földje? Látnom kéne.

      Törlés