2012. március 2., péntek

kerti bútorok...

Még mindég azt mondom,hogy rossz helyre születtem. A héten több nád fonóval és rattanosal is felvettem a kapcsolatot és kértem katalógust akár postai úton vagy letölthető pdf-et,hogy válogatni tudjak a kerti vagy akár szoba garnitúrákból. Hát kérem szépen.....elborzasztó képeket láttam és divatjamúlt bútorokat reklámoznak és nincsen tradicionális forma tervezés. A rattanok vagy túl modernek és már nem is annak látszik ami a funkciója a régi nád bútorok meg semmit nem fejlődtek. A kérésemet elküldtem és csatoltam képet hozzá,hogy mi az elképzelésem a válasz az volt,hogy ilyet nem gyártanak de van helyette más.
De ha én nem szeretnék mást akkor mi van? Tudom most mindenki azt gondolja meg kell rendelni kintről,ennek csak az az akadálya,hogy a szállítás többe kerül mint a megrendelt árú. Most 2 kiállításra is megyek ahol kerti bútorok is lesznek. Az egyik hétvégén a millenárison a másik a hónap végén garden expón. Lehet,hogy túl nagyok az igényeim? nem hinném. Mindég az mondogatják,hogy a nyugat kapujába vagyunk,hol is az a kapu?

A Gogolén nézelődtem és ott láttam ezeket a képek és ami megtetszett azt ide rakom, találtok többet is



























1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép,csak nem tudni,hogy hol kapható ez a szépség.Várom Öntöl a tippeket,hol vásárolható meg. anikonewyork@freemail.hu cimre.
    Köszönettel.P.Anikó.

    VálaszTörlés